1
11111
11 1
NEREIKALINGIEMS KILOGRAMAMS - VISO GERO !

Pavasariop, kai labiau susirūpiname savo figūra, nereikalingi kilogramai ima vis dažniau gadinti nuotaiką. Užbėgdama galimoms pesimizmo gaidelėms už akių, klubo “Elada” administracija klientų ryžtą sulieknėti papildė keletą mėnesių kartu su maisto papildų parduotuvių tinklu “Maistas sportui” organizuota akcija. Jos dalyviai – per 50 klube sportuojančių žmonių – prisilaikymi trenerių rekomendacijų, “degino” riebaliukus.

Keletui pavyko per 3 mėnesius atsikratyti nuo 13 iki 18 kg ! Kitų rezultatai – kiek kuklesni, o buvo ir tokių, kurie, nors svorio ir neprarado arba palengvėjo labai nežymiai, tačiau pajuto, kad buvę drabužiai jau yra akivaizdžiai dydžiu ar net keliais – per dideli. Kūnas tapo lieknesnis !

Beje, buvo ir tokių, kurių antsvorio kilogramai nekankino – atvirkščiai, norėjo priaugti raumenukų. Pasitarę su treneriais, irgi atrado kelią į sėkmę.

Abiem atvejais padėjo treniruotės bei netinkamos mitybos įpročių palaipsnis keitimas. Jūsų dėmesiui - tik keletas istorijų.

Aldona Jankūnienė: “Anksčiau valgydavau gana daug, o ypač – saldumynų: dažną vakarą mėgaudavausi jais gulėdama lovoje ir žiūrėdama televizorių”,- pasakojo Aldona. Dabar paskutinį kartą valgo apie 17.30 val., prieš treniruotę. Po jos – tik kavos be cukraus puodelis.
Treniruodamasi 3-4 kartus per savaitę ji derino pratybas su treniruokliais ir tae bo užsiėmimus. Atsisakė bulvių, užtat daugiau pradėjo valgyti daržovių. Didžiausią problemą – saldumynų, kai vienu ypu suvalgydavo plytą šokolado – išsprendė valios pastangomis (“labai panorėjus – ir valia atsirado”). Pagrindine motyvacija tapo patogesnis gyvenimas, nes “nešiotis” antsvorį buvo sunku, kaip ir įlisti į patinkantį drabužį. Ėmus sportuoti riebaliukai ėmė tirpti (“išgaravo” net 13 kg), dingo nuolatinis nuovargis, nugaros skausmai bei vizitai pas gydytojus.

Save vadinusi skeptike Agnė Vederytė – buvo įsitikinusi, jog gali pretenduoti tik į prizą už dalyvavimą, tačiau minus 3 cm nuo liemens apimties ir minus 3 kg užlipus ant svarstyklių – ją maloniai nustebino. Drastiškų pokyčių nesiėmė, o labiausiai padėjo sistemingos treniruotės. Pabandžius sportuoti, jau norėjosi tęsti įdomias ir nemonotoniškas treniruotes. Svarbus, anot Agnės, faktorius – instruktoriaus reiklumas, nes tai – disciplinuoja. “Džiaugiuosi, nors aerobikos fanė
ir nebuvau, abejojau, bet patiko. Tae bo irgi labai patiko. Įdomiausia, jog bu-
vusios sąnarių bei stuburo problemos išnyko – padėjo sustiprėję raumenukai, kurie manęs visai neišgąsdino. Kitaip, žymiai geriau, ir jaučiuosi”,- kalbėjo Agnė.

“Be abejo, nesustosiu,- tvirtino Kęstutis Šimkūnas, - jau atsikračiau daugiau nei 18 kg. Reikėtų priartėti prie 95 kg – tiek svėriau prieš 10 metų”. Bet fizinio krūvio nebuvimas, sėdimas darbas, nulinis dėmesys mitybai, o ir genetinis polinkis padarė savo – svoris padidėjo iki 131 kg. Supratęs, jog savaime niekas neįvyks, ryžosi permainoms ir pastangoms. Kai nebūna išvykęs darbo reikalais, treniruojasi 4-5, bet dažniausiai – 3 kartus per savaitę po 2 val. (1 val. – vien aerobiniam darbui ant kardio treniruoklių).
Įdėmiai išstudijavęs produktų kaloringumo lentelę, ėmė derinti maistą. Išvis nebevartoja kiaulienos, pakeitė ją paukštiena su lapinėmis daržovėmis ant kurių išspaudžia citrinos sulčių. Jei valgo vakare – tai tik neriebų maistą. “Dabar jaučiuosi lyg būčiau visai kitas žmogus. Turiu daug energijos, sakyčiau, net ir mąstymas geresnis. Emocinis fonas – teigiamas, vyrauja optimistinės nuotaikos,- treniruočių nauda dalijosi Kęstutis,- fizinis krūvis labai gerai nuima ir darbe susikaupiančią įtampą. Didelį impulsą sportuoti suteikė ir labai gera klubo atmosfera: ir pati aplinka, ir sportuojantys, ir betarpiškai bendraujantys treneriai”.

1 111 1 1

Kontaktai

Adresas: Šiauliai, Vytauto g. 263, Lietuva
Telefonas: (8-41) 52 55 05
Faksas:(8-41) 52 55 05
Darbo laikas: I-V: 6.30-21.30 val. VI - 10-17 val. VII 9-15 val.
El. paštas: arunas@elada.lt